Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2012

Το λάδι κάνναβης και οι απίστευτες ιδιότητές του

7 σχόλια:

  1. Έχασα όλη μου την οικογένεια από καρκίνο. Έχω κι άλλον άρρωστο από την ίδια αρρώστια. Προσπαθώ να το βρω, αλλά δεν έχει πουθενά κάποιο λινκ για αγορά. Στο τέλος θα αναγκαστώ να το καλλιεργήσω μόνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρίσκεις κάποια όπως αυτό
      ή αυτά ή αυτά τα οποία είναι από σπόρους και δεν είναι τόσο καλά όσο το να το φτιάξεις μόνη σου από τη φούντα. Αν κάποια στιγμή επιτραπεί η καλλιέργεια θα λύσουμε το πρόβλημά μας

      Διαγραφή
  2. βαγκ αν ειναι να περιμενεις να νομιμοποιηθει ωστε να θεραπευτεις , καλυτερα αρχισε να κλεινεις τις υποθεσεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόβλημα είναι ότι για να φτιάξεις αληθινό λάδι και όχι σπορέλαιο χρειάζεσαι τουλάχιστον μισό κιλό φούντα για να ξεκινήσεις γιατί είναι μία διαδικασία επικίνδυνη που παίρνει πολλές ώρες. Πάντως στην δική μου περίπτωση με 3 μεγάλους θρόμβους στην κεντρική αρτηρία κάτι που ο αγγειοχειρουργός μου το παρουσίασε σε συνέδριο σαν μοναδικό στα ιατρικά χρονικά, δεν μπόρεσε να εξηγήσει πως εξαφανίστηκαν τόσο μεγάλοι θρόμβοι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει και μάλιστα μόνο σε 4 μήνες κάτι που δεν γίνεται ούτε με τα αντιπηκτικά φάρμακα..
      [im]https://lh6.googleusercontent.com/-Ya3VZAgq72I/ULKb-PADXuI/AAAAAAAAAjM/vHLh5Uh87ho/s512/%25CE%2598%25CF%2581%25CF%258C%25CE%25BC%25CE%25B2%25CF%2589%25CF%2583%25CE%25B78.jpg[/im]

      Διαγραφή
  3. Μπορεί κάποιος γιατρός να απαντήσει για το αν χρησιμοποιηθεί λάδι κάνναβης παράλληλα με τη χημειοθεραπεία επηρεάζει τη δράση της και το αντίθετο αν δηλαδή η χημειοθεραπεία θα επηρεάσει τη δράση του λαδιού κάνναβης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η μητέρα μου διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού, τότε Έχασα πολλά χρήματα για χρόνια για τη θεραπεία, μέχρι που άκουσα σχετικά με το πετρέλαιο κάνναβης μπορεί να θεραπεύσει όλες τις καρκίνο, εγώ προσπάθησα να ψάξουν για έναν τρόπο για να πάρει το λάδι και, τέλος, ένας φίλος μου μου είπε πώς να τον φτάσουν και να πάρει το λάδι, ήμουν σε θέση να τον ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και αγόρασε το πετρέλαιο, η μητέρα μου άρχισε να παίρνει αυτό στις 12 Ιανουαρίου και την δόξα τω Θεώ που θεραπεύτηκε τον Απρίλιο μετά την τελευταία σάρωση της ήταν αρνητική, θα ήθελα να ευχαριστήσω Dr.Eric Mark για το χρόνο που πέρασε για να πάρει αυτό το πετρέλαιο για να σωθούν ζωές, μπορείτε να του στείλετε email αν χρειάζεστε βοήθεια και τη θεραπεία Ericmarkcancercure@gmail.com το λάδι λειτουργεί για όλους τους τύπους καρκίνου και αξίζει τον κόπο. προσεύχεται για σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβόμαστε όλες τις απόψεις, αλλά προτιμάμε τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Σας παρακαλούμε πολύ να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται.
Ευχαριστούμε.

Μετατροπέας Greeklish σε Ελληνικά

Αν θέλετε να συμπεριλάβετε εικόνα στο σχόλιό σας περικλείσετέ τη μέσα στα [im] και [/im] δηλαδή: [im]Η-διεύθυνση-της-εικόνας-σας-εδώ[/im]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Best Blogger TipsBest Blogger Tips